ツ Terjah Entry Terkini! ツ

Saturday 14 July 2012

GIVEAWAY :: Giveaway " Tudung " by Cekodok Center



Holla... Join lagi GA. Tumpang jejari ni rajin menaip apa yang tuan empunya blog suruh. Hehe. GA ni lebih kepada gegirl laa. Sebab hadiahnya berupa tudung. Tapi kalau boys nak join pun boleh. At least korang boleh kasi tudung tuu dekat ibu, isteri, kakak, adik, tunang, girlfriend, kawan atau sesiapa jee laa. Asalkan perempuan. Haha.




Want to join ? Just clik the banner, okay ! 

Ermm, tuan blog tuu suruh buat ni :-


a) Kenapa saya berbangga menjadi rakyat Malaysia ?
b) Senaraikan dua tempat menarik yang anda pernah melancong.

Okey, ni jawapan Najwa :-

a) Najwa berbangga menjadi rakyat Malaysia kerana Malaysia merupakan sebuah negara yang aman damai dan bebas dari peperangan. Selain itu, Malaysia juga mempunyai pelbagai kaum yang hidup secara bermasyarakat dan harmoni. Juga mempunyai seorang pemimpin yang berkaliber, cemerlang, gemilang dan terbilang. Malaysia juga mempunyai tempat pelancongan yang menarik dan mampu menjana ekonomi negara. Itulah sebab saya berbangga menjadi rakyat Malaysia.

Karangan di atas adalah hasil kreativiti pemikiran Najwa sendiri. Najwa buat karangan ni tak usha mana-mana ulasan dari blog yang lain pun. Jika terdapat sebarang kesamaan, harap dimaafi. 

b)  Ermm, apa ehh tempat menarik yang Najwa pernah melancong ? Najwa ni jarang pergi melancong. So, bagi korang mungkin tempat yang Najwa nyatakan ni tak best mana pun. 

i. KLCC Skybridge, Kuala Lumpur.
ii. The Carnival Waterpark at Sungai Petani, Kedah.

Tuu jee laa kott. Sorry laa kalau bagi korang tempat yang Najwa nyatakan tersebut tak best mana pun. By the way, rasanya ada lagi tempat yang lebih menarik pernah Najwa pergi. Tapi Najwa dah lupa laa. Hewhew.

-- Assalamualaikum --


ツ Thank you for visiting Najwa's Blog ツ
Feel free to Like, Tweet and G+ ^^

1 comment:

  1. Taniah anda telah menang GA , sila tuntut hadiah anda :) Sekian .

    ReplyDelete

Assalamualaikum and Hi ツ
Thanks for visit here and please
feel free to drop your positive comment ツ ^^

Copyright © 2012 - 2013 . All Rights Reserved by Najwa Ayuni .