ツ Terjah Entry Terkini! ツ

Thursday 15 August 2013

Cantik berseri di Aidilfitri


Assalamualaikum.



Klik banner untuk join :)



Nyatakan bagaimana produk Fair & Lovely dapat membantu memberikan kecerahan pada kulit anda setiap hari.

Dengan penggunaan formulasi baru Fair & Lovely Advanced Multi Vitamin yang mengandungi vitamin B3, C dan E serta rawatan pencerahan yang unik tamsilnya seperti mengurangkan bintik-bintik hitam, mengurangkan warna kulit perang, mengurangkan kesuraman, mencerahkan lingkaran-lingkaran hitam dan mencerahkan tona kulit secara menyeluruh membolehkan Najwa memiliki kulit yang lembut, cerah dan berseri setiap hari.

Selain itu, pembersih muka rangkaian Fair & Lovely Advanced Multi Vitamin yang kaya dengan buih bertindak membersih secara lembut dan menyingkirkan bendasing daripada permukaan kulit. Krim pencerahan muka pula bertindak menghidrat dan mencerahkan kulit dengan Advanced Pink Formula. Formulasi baru Fair & Lovely Advanced Multi Vitamin inilah yang memberikan kecerahan pada kulit Najwa sehari demi sehari. 


Berikan azam / wishlist / harapan anda untuk raya kali ini (2013).

 

Selepas menggunakan rangkaian produk Fair & Lovely Advanced Multi Vitamin secara berterusan, Najwa mendapati kulit Najwa lebih segar, lembut, cerah dan berseri. Justeru, harapan Najwa ialah dapat tampil lebih cantik, ayu dan jelita pada bulan Syawal agar raya kali ini menjadi lebih bermakna kepada Najwa.


Lengkapkan slogan : “Produk Fair & Lovely sentiasa di hati ....................”

Produk Fair & Lovely sentiasa di hati kerana ia memberikan kecantikan yang berganda pada wajah selain memberikan keselesaan dan bauan yang harum serta dapat menyerlahkan penampilan luaran dan membantu meningkatkan keyakinan diri. Paling penting ialah produk Fair & Lovely ini bagaikan rawatan pencerahan yang mampu dimiliki oleh setiap gadis di luar sana.



Assalamualaikum.
**wish me luck**


ツ Thank you for visiting Najwa's Blog ツ
Feel free to Like, Tweet and G+ ^^

6 comments:

Assalamualaikum and Hi ツ
Thanks for visit here and please
feel free to drop your positive comment ツ ^^

Copyright © 2012 - 2013 . All Rights Reserved by Najwa Ayuni .