ใƒ„ Terjah Entry Terkini! ใƒ„

Sunday 16 September 2012

Seriously, Najwa terharu!


Assalamualaikum.

Hi, guys. Korang tahu tak apa kerja Najwa hari ni? Edit blog!! *sendiri tanya, sendiri jawab..hehe* Jyeahh, tuu laa kerja Najwa sepanjang hari ni. Dah lenguh jari-jemari ni menaip. Kejap pergi blog tuu laa, blog ni laa. Hmm,



Tapi kan, ada something yang Najwa nak share dengan korang. Agak-agak korang apa, ehh ? Tengok title entry Najwa yang kiut-miut tuu cepat. *haisyy, perasannya Najwa ni!* Seriously Najwa cakap, Najwa terharu, wey! Haha. Persoalannya, korang tahu ke sebab apa Najwa terharu tahap gaban ni? 



Actually, Najwa terharu sebab ada sesetengah blogger yang sanggup blogwalking ke blog Najwa walaupun kunjungannya tidak berbalas. Tahu siapa?? Tengok shoutbox Najwa tuu. Kak Aida and abang Faizol. Diorang selalu jugak melawat ke blog Najwa even takde apa-apa yang terbaru pun. 

Macam mana Najwa tahu? Sebab Najwa tengok dekat shoutbox tuu laa. Itu laa kepentingan shoutox. Hehe. Najwa selalu check link blog mana yang Najwa belum kunjung. Dan selalunya nama kak Aida dengan abang Faizol laa yang banyak. Hihi. Thanks a lot kak Aida and abang Faizol! I really appreciate it!

Selain itu, Najwa jugak nak ucapkan TERIMA KASIH kepada blogger-blogger yang sudi menerjah teratak Najwa yang tak seberapa ni. Hikhik. Terima kasih juga atas pujian korang semua. Err, ada yang cakap blog Najwa kemas. Seriously ke kemas? Najwa tengok macam serabut je. Hehe. Apu pun, thank you very much! 

Ok laa. Assalamualaikum. Bye.
><


ใƒ„ Thank you for visiting Najwa's Blog ใƒ„
Feel free to Like, Tweet and G+ ^^

6 comments:

  1. Waaaah~ cantik blog dia. Thanx sebab follow back! suke tengok kipas warna warni kat archive tu. comel! huhuu... ^^

    ReplyDelete
  2. kite kan kena saling support... x gitu??

    ReplyDelete
  3. Akak pun terharu ha.. Najwa mention akak. hehehe.. merapatkan silaturrahim :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum and Hi ใƒ„
Thanks for visit here and please
feel free to drop your positive comment ใƒ„ ^^

Copyright © 2012 - 2013 . All Rights Reserved by Najwa Ayuni .