ツ Terjah Entry Terkini! ツ

Thursday 25 April 2013

Review Blog Part 2


Assalamualaikum.

Dua tiga hari ni blog Najwa kerap dihiasi dengan segmen dan GA. Sampai terlupa untuk publish-kan entry Review Blog Part 2 ni. Maaf sesangat, yaa. *ayat minta simpati* 



Sixth blog : AdeqmassBlogHereee---

Blog yang keenam dimiliki oleh Masturah bt Abdul Kamal atau dikenali sebagai Adeqmass. Dilahirkan pada 15 November 1991. Berasal dari Selangor dan merupakan anak bongsu daripada tiga beradik. Apa pun, blog Adeqmass comel. Bertemakan warna turqoise.  Sidebar tak sarat dengan widget yang tak bermanfaat dan sangat ringan.



Seventh blog : Fadzlieyna HoneyBee

Seterusnya, blog calon SPM 2013, Fadzlieyna. Header yang simple tetapi comel. Bertemakan warna pink dan sedikit purple. Najwa nak bagi pendapat sedikit. Blog Fadzlieyna haruslah ada shoutbox / cbox supaya memudahkan pengunjung meninggalkan jejak. Selain itu, follower widget juga penting sebab ada setengah blogger yang tak suka follow menggunakan button +Follow. Okey, tuu jee.



Eighth blog : Celoteh Cik Yaya

Another blog! Tuan empunya blog bernama Adilah bt Mohd Asri. Dilahirkan pada 30 Januari 1993 dan menetap di Tanjung Karang, Selangor. Merupakan puteri kepada ayahanda tersayang, Mohd Asri b Juri dan bonda tercinta, Rosminah bt Shuhaimi. Blog Yaya bertemakan warna pink. Header Yaya nampak cute! Sidebar pun kemas. Blog pun ringan. Yaya ni pandai buat craft tau. Jom singgah blog Yaya Craft kalau nak tengok craft yang dihasilkan.



Ninth blog : Wana Wonderland

Blog seterusnya dimiliki oleh Wana Wazm. Tapi maaf laa, Najwa tak tahu biodata Wana. Anyway, header yang simple dan menarik! Bertemakan warna pink. Sidebar tersusun kemas. Blog pun ringan. Everything complete! :)



Last blog : Open Diary

Blog terakhir dimiliki oleh Nabila Izzati. Apa yang special tetang Nabila? Nabila ni baru 13 tahun, tau. Haa, muda belia lagi dah berblog. Hee. Blog adik manis ni bertemakan warna pink. Sidebar tersusan rapi. Loading pun tak ada problem. So, everything is okay. :)

Sekian, tamatlah sesi review blog yang dijanjikan Najwa tempoh hari. Maaf sekali lagi sebab baru nak publish-kan entry ni. Harap dimaafkan ^^


PERINGATAN!

Apa yang Najwa komen mengenai blog yang telah di-review hanyalah pendapat Najwa sahaja. Bukan kutukan mahupun kritikan, okey. Harap tidak ada blogger yang terasa hati.



Assalamualaikum.


ツ Thank you for visiting Najwa's Blog ツ
Feel free to Like, Tweet and G+ ^^

4 comments:

Assalamualaikum and Hi ツ
Thanks for visit here and please
feel free to drop your positive comment ツ ^^

Copyright © 2012 - 2013 . All Rights Reserved by Najwa Ayuni .