ツ Terjah Entry Terkini! ツ

Sunday, 5 May 2013

Tunaikan Hak dan Kewajipan Anda


Assalamualaikum.



Siapa berumur 21 tahun keatas? Anda dah tunaikan hak dan kewajipan anda sebagai pengundi? Kalau belum, pergi laa undi cepat. Hari ni kan dah 5 Mei. Apa tunggu lagi! Hewhew.

"UNDI ANDA AKAN MENENTUKAN 
MALAYSIA YANG AKAN DATANG"

Sebenarnya, Najwa pun nak pergi mengundi jugak. Tapi apakan daya, baru berumur 15 tahun. Hehe. *gedik* Di facebook mahupun twitter sekarang ni banyak budak-budak yang tak cukup umur berbahas tentang bahang PRU ke-13 ni. Tambah-tambah budak yang dikatakan HOT gituu. Diorang dok kutuk parti ni laa, parti tuu laa. Walhal diorang bukan nak pergi mengundi pun. Kalut melebihkan mak nenek. Hihi.

Apa pun, cepat-cepat laa pergi mengundi. Boleh berdosa tau kalau tak tunaikan kewajipan yang satu ni. Sebab undi anda akan mencorakkan Malaysia pada masa hadapan. Jadi buat laa pilihan yang tepat, yaa.

Assalamualaikum.


ツ Thank you for visiting Najwa's Blog ツ
Feel free to Like, Tweet and G+ ^^

7 comments:

  1. awak , jom join ga http://misscutebear.blogspot.com/2013/05/giveway-err-no-comment-oleh-miss-ika.html

    ReplyDelete
  2. haiii.. nice entry...
    jom join sini... byk hadiah menarik menanti ! :D

    http://lindafuad.blogspot.com/2013/05/duo-big-giveaway.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum and Hi ツ
Thanks for visit here and please
feel free to drop your positive comment ツ ^^

Copyright © 2012 - 2013 . All Rights Reserved by Najwa Ayuni .